Administracions públiques i sector no lucratiu
Construcció d’indicadors en polítiques públiques i intervencions de desenvolupament
Duració: 20 h.
Modalitat: Presencial / online / mixt
Si la teua organització està interessada en aquesta formació contacta amb nosaltres.

Objectiu superior:
El curs pretén enfortir les capacitats de les administracions públiques i organitzacions no lucratives per a la formulació i construcció d’indicadors en instruments d’intervenció pública i en projectes socials i de desenvolupament.
Altres objectius:
- Enfortir les competències per a la formulació i construcció d’indicadors de les persones responsables de l’elaboració d’instruments d’intervenció.
- Entendre la lògica de la planificació estratègica i operativa, a partir de la construcció d’indicadors.
- Enfortir capacitats de planificació, seguiment i avaluació, a partir del marc global dels indicadors.
En finalitzar la formació, les participants:
- Coneixeran el paper dels indicadors en els processos de gestió i generació de coneixement en qualsevol tipus d’intervenció que respon a una planificació.
- Seran capaços de determinar i manejar els elements que constitueixen els indicadors per adaptar-los a les seues circumstàncies particulars.
- Coneixeran les diverses tipologies d’indicadors en el marc de la cadena d’objectius i resultats dels instruments de planificació.
- Seran capaços de vincular els indicadors amb les fonts de verificació definint aquestes segons les necessitats i capacitats de la institució / organització.
- Valoraran la importància dels indicadors en els processos reflexius i de generació de coneixement en equips i organitzacions.
El curs va dirigit a funcionaris/es i representants d’administracions públiques, així com a personal tècnic i directiu d’organitzacions no lucratives.
El curs està dissenyat per realitzar-se de manera presencial, virtual o mixta, i en qualsevol cas la nostra metodologia parteix de la creació d’un espai d’aprenentatge compartit, a més, quan la formació és virtual es treballa tant de manera sincrònica com asincrònica, creant espais per compartir dubtes, reflexions o experiències, de manera que s’enforteix l’aprenentatge a partir del grup, igual que succeeix quan la formació és presencial.